dissabte, 29 de desembre del 2012

La meva poesia

Ran, Ran de Guillem D'Efak
http://www.viasona.cat/grup/guillem-defak/blues/ran-ran

Aquest poema va ser triat després d'una treballada cerca i una acurada selecció. Hem va cridar l'atenció la repetició del so /r/, això donava el poema una dificultat afegida. El significat de la poesia em facilitava el poder utilitzar diverses entonacions.

Abans del dia de la recitació és molt important preparar bé el poema per tal de que el dia final la presentació d'aquest pugui ser recitat amb seguretat, sempre tenint en compte els nervis que provoca estar davant d'un gran grup de persones mirant-te i escoltant-te. Considero que jo vaig preparar-me per poder complir el que he dit anteriorment.  

És important tenir presents aspectes com l'articulació, la vocalització, la gesticulació, l'entonació, el to i el volum de veu. Vaig intentar parar atenció a tots els aspectes, potser el constipat que patia va interferir en la meva vocalització, això no vol dir que l'articulació no fos la correcta. Un dels punts que crec més complicats és la gesticulació, el saber expressar amb el llenguatge no verbal, vaig intentar realitzar-lo encara que potser pels nervis no vaig ser suficientment expressiva.

Després de la recitació de la poesia  vam fer una valoració escrita i personal sobre tots aquests aspectes.

L'experiència de recitar un poema la trobo interessant i rica a nivell personal perquè és un gènere poc treballat al llarg de la meva vida. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada