diumenge, 18 de novembre del 2012

Dia a l'escola bressol

El dijous va ser el dia destinat de la setmana SAE a la visita d'una escola. Vaig anar a una escola bressol amb un grup de nens i nenes d'un any, sempre recolzada per la Gisela, alumna de tercer curs.
El dia va ser molt divertit i agradable. Compartir moments de joc amb aquests  onze infants va ser molt enriquidor. A més del joc, també vaig poder participar en les seves activitats diàries com posar i treure l'abric i les sabates, l'estona de mig matí on mengen fruita, el dinar, la migdiada, el berenar, rentar-se la cara i les mans...
Em va impressionar que nens d'un any siguessin capaços de fer tantes coses, possiblement per la meva inexperiència. 
Realment aquell dia vaig fer el que em venia de gust perquè les mestres no em van posar cap mena de regla; vaig jugar, vaig cantar, vaig fer una mica de psicomotricitat...va ser fantàstic! Una experiència que estic desitjant repetir.
És increïble com els nens et poden mostrar tant afecte en apenes un dia.   

timber725

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada