NOM REVISTA
|
DESTINATARI
|
INFORMACIÓ ADICIONAL
|
In-fàn-ci-a
|
Mestres
educació infantil
|
Revista
de l’associació Rosa Sensat.
Articles
varis.
|
Infànciaaeu-ro-pa
|
Mestres
educació infantil I primària
|
Revista
d’una xarxa de revistes europees.
Articles
varis.
|
Perspectiva escolar
|
Mestres
de totes les etapes educatives
|
Publicació
de Rosa Sensat
Monogràfic
elaborat a base d’articles.
|
Infancia y aprendizaje
|
Mestres
I investigadors de l’àmbit educatiu.
|
Revista
de la Fundación Infancia y aprendizaje.
Articles
originals d’investigació. Exposició en la llengua original i traduït
completament al castellà quan l’article original és en angles. Si l’article
està escrit en castellà, només es tradueix el resum ( abstract)
|
Escola catalana
|
Famílies
|
Publicació
d’òmnium cultural.
Articles
varies.
|
Viure en família
|
Famílies
I gran públic.
(de
venta als quioscs)
|
Articles
varis
|
Cuadernos de Pedagogía
|
Mestres
de totes les etapes educatives I Pedagogs
|
Articles
varis.
|
Música y educación
|
Mestres
que imparteixen música. ( inclòs els que fan classe en conservatoris)
|
Revista
internacional de pedagogía musical.
Articles,
notícies I documents
|
Padres y maetros
|
Famílies
i mestres
|
Universidad
Pontificia de Comillas. Madrid.
Estructurada
per blocs temàtics que es desenvolupen per articles.
|
Audición y lenguaje
|
Mestres
especialitzats en llenguatge I logopedes
|
Revista
de la federación española de audición y lenguaje ( FEPAL).
Articles
varis
|
Guix d’infantil
|
Mestres
d’educació infantil
|
Articles
varis
|
Cucafera
|
Infants
I pares
|
Pla de
foment de la lectura.
Desglossat
per aparats dedicats a nens i pares.
|
El tatano
|
Infants
de menys 6 anys.
|
El
cavall fort dels petits.
Activitats
i contes
|
REVISTA ESCOLLIDA
Títol: in-fàn-ci-a nº 188 setembre/octubre 212
Article escollit “Ser autònom, ser capaç” pàgina 32-34
Destinatari: mestres d’educació infantil
Tipologia de la revista: bimensual.
RESUM DE L’ARTICLE ESCOLLIT
L’article tracta com l’escola Sant Jordi de Lleida aborda l’autonomia
en els infants de parvulari de 3-6 anys.
En aquesta escola es pretén treballar d’una forma coherent i molt
lligada a l’educació integral, a la diversitat , a la participació i a la
democràcia.
L’article fa èmfasi en dues capacitats que són molt significatives
a parvulari: L’una és assolir progressivament seguretat afectiva i emocional i
anar formant una imatge positiva d’un mateix i dels altres. L’altre és adquirir
progressivament hàbits bàsics d’autonomia en accions quotidianes per actuar amb
seguretat i eficàcia. Per aconseguir aquests objectius cal que els infants
prenguin consciència del que senten, que superin petites frustracions, que
puguin actuar al seu ritme i que sentin l’escola i la família properes.
Per últim incideix en créixer dins d’un grup a partir de
l’autonomia en tasques de la vida quotidiana i de l’autonomia emocional,
intel·lectual i de pensament.
Guia d’activitats que afavoreixen assolir els objectius descrits:
Llibre blanc
Maleta viatgera
Per què em dic....?
La meva història
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada